Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Thank God It's Friday!

Μετά από μια γεμάτη τρεξιμο και δουλειές ημέρα, επιτέλους βρίσκομαι στον απίθανα βολικό καναπέ μου και ξεκουράζομαι.. Και είναι Παρασκευήηηηη!!!Τελευταία δεν κοιμάμαι καλά, μια μου πονάει η πλάτη, την άλλη δεν βολεύομαι, λίγο υπερένταση και λίγο ο Πλούτο - Νυχτερίδας που παθαίνει κάτι αναλαμπές στα άγρια χαράματα και κλαψουρίζει για να βγει βόλτα - με ύφος Βασιλάκη Καίλα στο "Λουστράκο".. Πόσο να αντέξει κανείς.. (Αν στο μεταξύ ροχαλίζει και ο καλός τους σαν τον υπερσιβιρικό)

Κατα τ ' άλλα είμαι μία χαρά, μεγαλώνουμε σιγά σιγά - αρχισε να φαίνεται και η κοιλίτσα πλέον μιας και διανύω τον 6ο μήνα, πως περνάει ο καιρός δεν έχω καταλάβει...


Χθες φυσικά ως κλασικοί Έλληνες, είπαμε να τσικνίσουμε και να καταβροχθίσουμε ένα τόνο κρεατικά.. Το αρχικό πλάνο ήταν να καλέσουμε φίλους στο σπίτι και να ψήσουμε στο τζάκι - αλλά είπαμε να το αναβάλλουμε μιας και δεν έβλεπα μπροστά μου από την νύστα και έτσι δεν θα μπορούσα να είμαι καλή οικοδέσποινα και να περιποιηθώ τους καλεσμένους μας.. Ετσι πήγαμε με φίλους σε ταβέρνα.. Εκεί με περιέλαβαν οι γυναίκες της παρέας και βάλθηκαν να μου εξιστορήσουν ότι φρικιαστικη ιστορία υπάρχει σε σχέση με τον τοκετό και τα παιδιά... Μπορείτε να μου πείτε ΓΙΑΤΙ το κάνουν όλες αυτό?? Φυσικά η κουβέντα τελείωσε λίγο άκομψα - προτιμω να είμαι ολίγον αγενής παρά να υποφέρω διοτι είμαι και ΜΕΓΙΣΤΗ φοβιτσιάρα, ακόμη και την αιμοληψία τρέμω!!

Και τώρα που είπα αιμοληψία θυμήθηκα το δράμα που πέρασα τις προάλλες όταν ο γιατρός μου με έβαλε να κάνω μια εξέταση σακχάρου προ και μετά φαγητού (2 ώρες) όπου φαγητό = 2 τεράστιες σοκολατίνες!!! Και πριν αρχίσετε να μου λέτε πόσο τυχερή είμαι να σας ενημερωσω ότι είναι ότι πιο ελλεινό μπορεί να σας συμβεί στις 9 το πρωί.. Διότι την πρώτη μισή σοκολατίνα την έφαγα σχετικά εύκολα - μετά άρχισε το ζόρι.. Ειλικρινα τέτοια αηδία και αποστροφή δεν έχω ξανανιώσει και είμαι και γλυκατζού.. Ευτυχώς τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά, όμως δεν θέλω να βλέπω ούτε ζωγραφιστό γλυκό...Μπλιάχ!

Πάντως όπως και να έχει σήμερα είναι ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΗΗΗΗΗ - αύριο θα χουρχουριάσω με τις ώωωωρες!


Και μιας και έχω ορεξούλα, βρήκα ένα πολύ ωραίο παιχνιδο - ερωτηματολόγιο στο blog της Μαρίας Τζιρίτα.. Οποιος θέλει μπορεί να το συμπληρώσει...


Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Να κάθομαι σε μια χιονισμένη πλαγιά και να αγναντεύω το απέραντο αγκαλιά με τον καλό μου...

Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Δυστυχώς το ξυπνητήρι... (δεν είμαι καθόλου πρωινός τύπος σας το έχω πει?? Ο μόνος λόγος που με κάνει να ξυπνώ εύκολα και με χαμόγελο πολύ πρωί είναι το σκι..)

Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Πριν λίγη ώρα όπου εμφανίστηκε μπροστά μου ο σκυλάκος μας με μοικάνα μαλλί - εικαστική παρέμβαση του καλού μου!

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
Το χαμόγελο

Το βασικό ελάττωμά σου;
Νοιάζομαι πρώτα για τους άλλους και μετά για μένα

Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Εξαρτάται την περίπτωση

Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Τελευταία κλαίω πολύ εύκολα (άτιμες ορμόνες)

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Με καμία

Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα;
Όσοι στέκονται στα πόδια τους και χαμογελούν παρά τις αντιξοότητες!

Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;
Αρκετές μία από αυτές είναι το "Χωρίς Αντάλλαγμα"

Το αγαπημένο σου ταξίδι;
Στις Άλπεις για σκι, και συγκεκριμένα σε ένα μικρό και τόσο όμορφο Ελβετικό χωριό

Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
Την σταθερότητα

…Και σε μια γυναίκα;
Την ειλικρίνεια

Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Σταμάτης Σπανουδάκης

Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους?

Ανάλογα με τη διάθεση, σφυρίζω διάφορα - όμως δεν τραγουδάω διότι είμεθα και παράφωνες και επιθυμούμε τα τζάμια μας, καθώς και των γειτόνων να παραμείνουν στη θέση τους...


Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
Πουλημένες!

Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Δεν έχω κάποιο αγαπημένο θαυμάζω αρκετά εργα

Το αγαπημένο σου χρώμα;
Φυσικά το ροοοοοοοοοοζ!

Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Την προσωπική και "οικογενειακή" ηρεμία στην καθημερινότητα μας

Το αγαπημένο σου ποτό;
Μαργαρίτα Φράουλα και μάλιστα frozen!!

Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Προτιμώ να μην μετανιώνω για τις επιλογές μου...

Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα;
Τους δήθεν ανθρώπους - που νομίζουν πως είναι "κάποιοι" και έχουν και ανάλογο ύφος!

Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Να κάνω μεγάλες βόλτες με τα πόδια...

Ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Τα ποντίκια, τρεεεεεεμω ακόμη και στην τηλεόραση να δω ένα..Μεγάααλο πρόβλημα

Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;
Προτιμώ να είμαι ειλικρινής

Ποιο είναι το μότο σου;
Να χαμογελάς πάντα!!:)

Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;
Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ...


Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;
Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που πεινούν και είναι δυστυχισμένοι...

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
Σε κατάσταση "προσμονής" για το πιο όμορφο δώρο...


Σας φιλώ όλους!

*Tώρα που βλέπω τον τίτλο μήπως να χτυπήσω ένα TGI Friday's αύριο?? Τρελαίνομαι για potato twisters...Μιαμμμ!

21 κούνησαν συγκαταβατικά το κεφάλι και είπαν:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εφθασες κιόλας στον 6ο μήνα??
Αντε με το καλό, κοντεύεις (λέμε τώρα)
Και μιας και σήμερα είναι Παρασκευή, κοίταξε αύριο να ξεκουραστείς πολύ πολύ!
Φιλάκια!

Sophia Kollia είπε...

Όλγα, δεν σου θυμίζει τα λευκώματα που κάναμε σχολείο αυτό το ερωτηματολόγιο?
Άντε με το καλό να ξεκουραστείς το Σ/Β και όποτε σου λένε τρομακτικά πράγματα να τους αλλάζεις την κουβέντα..άμα μα πια!!
Δεν πιστεύω να έχεις γάτες κοντά!! Απαγορεύεται, γιατί έχουν κάτι που δεν θυμάμαι τι...
Καλή ξεκούραση

ria είπε...

σε τρεις μήνες, ξεκουράσου τώρα και κοιμήσου όσο μπορείς. μετά δε θα κοιμάσαι αλλά δε θα το καταλαβαίνεις κιόλας.

η χαρά θα είναι μεγαλύτερη και θα επισκιάζει την ταλαιπωρία.

φάε όσο θες. θα αδυνατίσεις στο θηλασμό!

rain είπε...

Ok, μάλλον χαθηκαμε! Καλέ πότε έμεινες έγκυος εσύ?? Με το καλό ζουζούνα και μ'ένα πόνο!!! Μην ακούς ιστορίες, όλες έχουμε από μία, δύο..αναλόγως τα τέκνα! Ενα θα σου πω piece of cake!!! Απόλαυσέ το, χαλάρωσε, τρέχτους όλους και ξεκουράσου! Η καλύτερη εποχή...θα την εκτιμήσεις πιο μετά...χιχιχιχι σε φιλώ

Olga είπε...

Eλενάκι μου, πότε εφτασα στον έκτο?? Ελα μου ντε, αυτό αναρωτιέμαι και εγώ...
Σήμερα είμαι όλη μέρα στο αραλίκιιιιι...
Φιλάκια πολλά!

Olga είπε...

Σοφία μου,
Οντως αυτό μου θύμισε το ερωτηματολόγιο γι αυτό είχα και τη διάθεση να το συμπληρώσω...
Οσο γι αυτές που λένε αυτά τα φρικιαστικά...έννοια σου και τις κανονίζω καλά - πέφτει θανατηφόρο βλέμμα...
Για τις γατούλες που λες δεν εχω μεν, αλλά αυτό που μεταδίδεται λέγεται τοξόπλασμα - το οποίο όμως πιο πολύ κινδυνεύεις να το παθεις από μη καλοψημένα κρέατα και όχι καλά πλυμμένα λαχανικά παρά από τις γάτες..
Ευτυχως έχω καλά ενημερωμένο γυναικολόγο και κτηνίατρο (λογω του σκύλου)

Σε φιλωωωωω!

Olga είπε...

Ρία μου,

Εχει να πέσει ξενύχτι που θα πάει σύννεφο.. και αν κρίνω από τον καλό μου που και να σκάει ατομική βόμβα δεν ξυπνάει...μάντεψε ποιος θα σηκώνεται τα βράδια όταν ακούγεται η σειρηνα!! χαχαχαααα

Σε φιλώωω

Olga είπε...

Βροχούλα χαθήκαμεεεε, έχασες κάτι επεισόδια η αλήθεια είναι...
Προς το παρόν εχω λίγο τρέξιμο αλλά σε γενικές γραμμές δεν έχω παράπονο με νταντεύουν περισσότερο!

Φιλάκια πολλά!

Αθανασία είπε...

Καλή μου..γειάσου..έρε τι τραβάς παιδάκι μου κ εσύ!(τι τραβάμε κ εμείς οι έγκυες!)παρ επιπτόντως!...καλά ας μη σχολιάσω,τη στάση των ανεκδιήγητων αυτών γυναικών..που κοιτάνε να σε τρομάζουν,διαρκώς (με τις αλλοπρόσαλες ιστορίες τους εννοώ)...καλά τους έκανες πάντως!καλέεεεεεεε!,ααααααααα!αυτός ο γιατρός σου μήπως λέω μήπως...είναι λίιιγο ζαβός!??....άκου εκεί να σε βάλει να φας μιά δύο!!!σοκολατίνες έγκυο γυναίκα...!!πως δεν έπαθες καμιά ζημία,εσύ κ το μωρό...ούυυφ!καλή μου κουράγιο τα πρώτα 100 είναι δύσκολα όλα της εγκυμοσύνης δύσκολα...θα περάσουν κ αυτά...και προσπάθησε να μην ακούς ότι βλακεία σου λένε οι άσχετες....έλα μου φιλάκια....

Naf είπε...

αα διαμαρτύρομαι. Γιατί εσένα σε έβαλαν και έφαγες σοκολατίνες και εμενα ένα ζαχαρούχο νερόπλυμμα???θέλω κι εγώ next time!!

Olga είπε...

Γεια σου Αθανασία μουυ.. Καλέ δεν είναι επικίνδυνο να φας δύο σοκολατίνες δεν παθαίνεις κατι, απλά σου ανεβαινει το σάκχαρο - αυτό θέλουν να εξετάσουν κι αυτοί!

Φιλάκια

Olga είπε...

Νaf μου, είδες τι γιατρό έχω εγώ? Αντί για αυτό το νερόπλυμμα με την ελλεινή γεύση - να σου οι δύο σοκολατίνες!
Αλλα ειλικρινά ήταν μπλιαχχχχχχ...
ΝΑ μου φιλήσεις την νεαρή μπλόγκερ!

Μάκια

Ανώνυμος είπε...

Γιατι το αλλο? που σου λενε, κανε παιδι και θα δεις τη γλυκα και καλα εισαι τωρα, βγες οσο προλαβαινεις και τετοια! Αλλη μια να μου το πει και θα φαει χαστουκομπουνια, ασταδιαλα πια, τα χουν κανει ολα βουνο! τα πηρα τωρα. ευχαριστω :)
(κοιμησου μαρη, μετα δεν θα προλαβαινεις, χαχαχα) μακια πολλαααα!!!

Olga είπε...

χαχαχαχα, τρελοφαβουίνι!! Εχουν γίνει όλες ειδικές επί του θέματος... Μοίραζε χαστουκομπούνια και κλείνε αυτιά λέμε!!
Εγω θα το πάω το παιδί μου στα χιόνια με την πρώτη ευκαιρία και δεν πανε να χτυπιούνται ολοι!
Ε, μα πια!

Μάκιαααααααα

Λιακάδα είπε...

θέλω να μου κανουν εκεινο το τεστ σακχαρου που περιεγραψες! χαχαχ εδω και τώρα!
φιλια βρε!

Olga είπε...

Λιακάδα μου,

Πίστεψε με δεεεεεεεεν θες.. Ειδικά πρωί με την αυγούλα...χαχαχααα

Φιλάκια πολλά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Κοριτσάκι μου οι πιο ωραίες στιγμές είναι αυτές.Ευτυχώς το δικό μας είναι πολύ ήσυχο, κλαίει μόνο για...φαγητό!

Αννα είπε...

Φαντάζομαι τώρα που σχολιάζω εγω μπαίνεις σε 7ο ε;;
Πολλα φιλια και καλο Σαββατοκύριακο!!!

Αννα είπε...

To Aγιο Φως της Ανάστασης
να λάμψει στη ζωή σου
και όλου του κόσμου οι χαρές
να βρίκονται μαζι σου!!!

*Κορίνα* είπε...

Γλυκιά μου!! Είχα να μπώ καιρό στο μπλόγκ σου και με πολύ χαρά μου διαπιστώνω οτι είσαι έγκυος!!! Με το καλό, εύχομαι να είχες καλή εγκυμοσύνη! Βέβαια παίζει και να έχεις γεννήσει τώρα γιατί πάει καιρός από το τελευταίο σου πόστ! Να'σαι καλά πάντα, και περιμένω νέα σου!!

Crazy Tourists είπε...

Ει κοπελιά, σε χάσαμε! Τι κάνεις; Όλα καλά;
Φιλιά!

Τρελοτουρίστρια

Δημοσίευση σχολίου

Fragments of life © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!