Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Νέες Αφίξεις!!:))))

Όλα ξεκίνησαν από ένα Α- μπε-μπα μπλομ! ή για να είμαι ειλικρινής από εκεί ήρθαν στην επιφάνεια!! Πείτε μου ποιος δεν θα έλιωνε στη θέα αυτής της ναζιάρας και "πονηρής" πιτσιρίκας που ακούει στο όνομα Εβίτα και είναι κορούλα της Άσπας μας και του Βασίλη!

Κάπως έτσι, νιώσαμε ότι εκτός από τον Πλούτο - Νυχτερίδα Παντοφλάνχας, το πολυαγαπημένο μας κοκεράκι, θα θέλαμε να γεμίσει το σπίτι "α μπε μπα μπλομ" με χαρούμενες φωνούλες!

Και να ' μαστε στο σήμερα, όπου αισίως διανύω την 17η εβδομάδα εγκυμοσύνης και όλα μέχρι στιγμής, έχουν πάει κατ' ευχήν και μιας και είμαι ροζ κοριτσάκι και αισιοδοξο πιστεύω πως ώς το τέλος όλα καλά θα πάνε και θα έρθει στο σπίτι ένα υγιέστατο πλασματάκι...!

Ακόμη δεν γνωρίζω αν είναι αγοράκι ή κοριτσάκι - υγιές να είναι και όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα! :) Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι είμαστε ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ!
(Aν και έχουν περάσει τρισήμιση μήνες, ακόμη δεν το έχω συνειδητοποιήσει, οπότε σε επόμενες αναρτησούλες θα σας διηγηθώ τα πρώτα συναισθήματα όταν το ανακάλυψα κτλ..)

Φέτος ένεκα της κατάστασης φυσικά δεν θα πάω για σκι (αν και κόντεψα να στείλω το γιατρό μου στην εντατική με το ιδιότυπο χιούμορ μου καθότι στην τελευταία επίσκεψη διαδραματίστηκε ο παρακάτω διάλογος! ( όπου Ε = εγώ και όπου Η.Γ. = Ήρωας Γιατρός)

E: Oπότε γιατρέ μου εφόσον έκλεισα τον τρίτο μήνα και όλα είναι καλά μπορώ να κάνω και λίγη γυμναστικούλα τώρα, πέρα από το περπάτημα!
Η.Γ: Φυσικά, αρκεί να μην κουράζεσαι!
Ε: Tέλεια, άρα μπορώ να πάω για ΣΚΙ!
H.Γ: (Εχει γουρλώσει τα μάτια του)
Ε: Έλαααα, πλάκα κάνω!

Για φέτος λοιπόν δεν έχει χιονισμένες πιστούλες, παρά μόνο χιονισμένο σαλέ, παρέα με βιβλία και περιοδικά (οκ, και τα σύνεργα του βουντού για την παρέα μου που θα κάνει σκι - για -μα - για - μα -για-μαααααα)

Πλησιάζουν και οι γιορτούλες... Στολίσατε?? Εγώ κατάφερα επιτέλους να στολίσω το δεντράκι μας, μιας και παρακαλούσα 2 βδομάδες τον καλό μου να το κατεβάσει, επειδή δεν μπορούσα να το σηκώσω! (είμαι σίγουρη πως δεν το κατεβαζε επειδή ξέρει ότι θα πρέπει να έρθει το Πάσχα για να ξεστολίσω!!!) Έγινε όμορφο και με συντροφεύει τα βράδια που κάθομαι στον καναπέ και ακούω μουσικούλα...!

Σας φιλώ όλους - μου λείψατε!!!:))))))
(πάω να τσακίσω κάτι τέλειες δίπλες - τις πιο νόστιμες που έχω φάει ποτέ, ακούς Μανιταράκιιιιιιιιιι???)

49 κούνησαν συγκαταβατικά το κεφάλι και είπαν:

lena_zip είπε...

Τι όμορφα νέα είναι αυτά;!
Με το καλό κοπελάρα μου. Να έχεις μια πολύ καλή εγκυμοσύνη εύχομαι.
Ακόμα και το ότι θα είσαι σε σαλέ χωρίς να κάνεις κι το ζηλεύω τρελά. Θέλω κι εγώ λέμεεεεεεε!!!!!!!
Φιλιά πολλά.

Olga είπε...

Λενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Είσαι ευπρόσδεκτη παρεούλα όποτε θελήσεις να μου κάνεις συντροφιά!!!:)))))))

Φιλάκια πολλά!

Skouliki είπε...

Μπραβοοοοοοοο
αντε με ενα πονο που λενε
:))))

χαρηκα πολυ για σενα

εγω δεν στολιζω τελευταια διοτι ειμαι εκτος παντα για διακοπες οποτε ποιος θα το δει το δεντρο

Anastasia's dolls είπε...

Πολυ ευχαριστα τα νεα σου Ολγακι !
Να προσεχεις τον εαυτο σου και τα γλυκα με μετρο χιχι !Καλη εγκυμοσυνη ευχομαι !!

lena_zip είπε...

Συντροφιά στα χιόνια μάλλον δύσκολο, αλλά κάπου ζεστά εντός των τειχών, με πολύ μεγάλη μου χαρά!
Θα με βρεις στο mail μου. Φιλιά.

Roadartist είπε...

Με το καλό, καλή εγκυμοσύνη και μόνο ευτυχισμένες στιγμές σας εύχομαι ολόψυχα!!!

:)))))))

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι όμορφα νέα!!!
Με το καλό, με το καλό, πολύ χάρηκα πραγματικά!!
Εύχομαι να έχεις μια πολύ καλή εγκυμοσύνη!
Φιλιά!

ria είπε...

μας ξάφνιασες, τεσσάρων μηνών και δεν είπες τίποτα!

με το καλό και με έναν πόνο!
με ένα γερό παιδάκι να σας ζουζουνίζει εκεί μέσα...

πολύ χάρηκα όλγα!!!

όλα καλά θα πάνε... θα είναι και δίδυμος!!!!!!

Maria Tzirita είπε...

Συγχαρητήρια Όλγα μου, σίγουρα αυτά θα είναι τα πιο όμορφα Χριστούγεννα της ζωής σου! Όλα να πάνε καλά και να απολαύσεις αυτούς τους υπέροχους μήνες - τρώγοντας ό,τι θες χωρίς τύψεις! Χίλια γλυκά φιλια κι ευχές!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Κοριτσάκι μου σου εύχομαι όλα τα καλά, να προσέχεις και μη με ...συγχίζεις με τέτοια πράγματα για ..σκί γιατί μόνο το καρδιακό μου έφθανε να πάθω τώρα πια!Να τολμήσω να πω οτι σου εύχομαι...κοριτσάκι; κιαν θελήσεις κουμπάρα..εδώ είμαι εδώ!

Olga είπε...

Σκουληκακι μου κι εγώ ετσι έκανα κάθε χρόνο, αλλά τα τελευταία χρόνια και διακοπές να είμαι το θελω στολισμενο! Ε, να το βλέπει το σπίτι και εγώ όταν γυρίσω - ασε που το ξεστολίζω λίγο πριν τον οβελία!!χαχαααα!

Που θα πας φέτοοοος?
Πες να ζηλέψωω!
Σε φιλώωω και σε ευχαριστω για τις ευχές

Olga είπε...

Αναστασία μου σε ευχαριστώ, τα εχω μετριάσει πολύ - σε σχέση με τη λιγουρογλυκολαιμαργία που με διακρίνει!!

Σε φιλώ γλυκά!

Olga είπε...

Λενάκι με μεγάλη μου χαρά!!!

Σε φιλώωωω (σου εχω στείλει και mail)

Olga είπε...

Roadartist μου σε ευχαριστω πολύ, ελπίζω και εγω μονο σε ροζ χαμογελα!!

Φιλακια!

Olga είπε...

Έλενα μου να είσαι καλά..
Το θέμα είναι ότι όλο από τις συταγές σου τριγυρνάω και μου τρέχουν τα σάλια (ανέκαθεν λιχούδα!!)

Φιλάκια πολλά!

Olga είπε...

Ρία μου πράγματι θα είναι δυδιμάκι εκτός και αν μας κανει καμια εκπληξη και φανεί νωρίτερα...

Η αλήθεια είναι πως μέχρι να το συνειδητοποιήσω πέρασε ο καιρός...

Φιλάκια πολλά!

Olga είπε...

Μαράκι σε ευχαριστώ - η αλήθεια είναι πως πάντα τρώω τα πάντα χωρις τύψεις ...χιχιχι - ευτυχως με εχει αποζημιώσει ο μεταβολισμός μου, ελπίζω να συνεχίσει!

Φιλάκια πολλά γλυκιά μου

Olga είπε...

Αχτιδάκι μου, σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου, κι εσύ σαν το γιατρό μου την πάτησες...είμαι πλακατζού μωρέ...

Λες να είναι κοριτσάκι, κι ο καλός μου έχει τρελαθεί μπας και είναι - αντρες παιδί μου...

Εισαι το πιο γλυκό Αχτιδάκι του κόσμου, εύχομαι όοοοολα να τελειώσουν γρήγορα και να εχεις τα πιο καλά νέα του κόσμου!

Φιλάκια πολλά!

Aspa είπε...

Αχ βρε Ολγάκι μου πόσο χάρηκα! Και συγκινήθηκα! Τι όμορφη έκπληξη! Εύχομαι σύντομα να έχεις στα χέρια το γλυκό και υγιές σου πλασματάκι…

Εννοείς δηλαδή ότι η Εβίτα έβαλε κι εκείνη το χέρι της; Δε φαντάζεσαι πόσο υπέροχο είναι αυτό!

Να μας γράφεις συχνά τα νέα, μη μας αφήσεις σε αγωνία! Είμαστε εδώ για ό,τι χρειαστείς. Φιλάκια πολλά!

Vassilis είπε...

Υπέροχα νέα!
Εύχομαι όλα να κυλήσουν με τον καλύτερο και πιο ευχάριστο τρόπο και σύντομα να δούμε video με το δικό σας αγγελούδι:)
Βασίλης, ο κατά 50% υπεύθυνος για το Α-μπε-μπα μπλόμ!

Αθανασία είπε...

Ααααα!καλό μου τι διαβάζω?..μπράβοοοοοο άντε καλή λευτεριά κ με το καλό να γεννηθεί το μικρούλι!...πολύ ευχάριστα νέα μας έφερες...να σαι καλά...έτσι να χαρούμε κ λίγο..κ αυτές τις μέρες που έρχονται ήταν,ότι καλύτερο αυτό.....μπράβο...φιλάκια...

seaconfused είπε...

Κοριτσάκι μου, με το καλό, Άσε τις πλαγιές για του χρόνου, με το μπεμπάκι μαζί!
Πολλά φιλιά και να (σας) προσέχεις :)

Olga είπε...

Ασπάκι μου η αφιέρωση ανήκει δικαιωματικά στην Εβίτα που σίγουρα έβαλε το χεράκι της - διότι απλά καταλάβαμε κάπως ετσι ότι ήρθε η ώρα για το δικό μας " Α, μπε, μπα, μπλομ"

Θα μαθαίνεται νέα μου σίγουρα, πλέον θα χαλαρώσουν λίγο και οι ρυθμοί μου...

Σε ευχαριστω πολύ, είσαι τόοοοοσο γλυκιά και σίγουρα θα χρειαστώ συμβουλές για να μπορέσω να φτιάξω μια τόσο ΜΑ τόσο όμορφη οικογένεια σαν τη δική σας!

Σε φιλώ!:)

Olga είπε...

Bασίλη καλως ήρθες και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσο όμορφες ευχές...
Εύχομαι και η δική μας οικογένεια να γίνει τόσο όμορφη όσο η δική σας!!
Ειλικρινά έχετε κάνει υπέροχη δουλειά με τις μικρές Θεές σας!!
Να είστε καλά και πάντα τόοοοσο γλυκιά και ευτυχισμένη οικογένεια!

:)))))

Tην καλησπέρα μου!

Olga είπε...

Aθανασία μου γλυκιά να είσαι καλά κούκλα μου...
ΚΑι ελπίζω αυτες τις γιορτές να ανεβει η διάθεση σου και να φτάσει στα ύψη!!!:))))

σε φιλώωω!

Olga είπε...

Confused Μαράκι μου,

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, του χρόνου σίιιιγουρα θα είμαστε κάπου πολυ χιονισμένα όλοι μαζί, οι συνήθειες δεν κόβονται, πόσο μάλλον όταν είναι τόσο αγαπημένες!

Φιλάκια πολλά πολλά!
(μου έλειψαν τα θαλασσομπερδεματα σου!)

Λιακάδα είπε...

Tυχαριστα νεα ειναι αυτα βρε? Εισια δικαιολογημενη που χαθηκες! Με το καλό γλυκεια μου ,να γεννησεις και με εναν πονο! Απολαυσε την εγκυμοσυνη σου κια τα Χριστουγεννα αραχτη το σαλονακι σου γιατι μετα..έχει τρεξιμο!
Κι εμας μας έλειψες! Και που εισαι τις διπλες με ρεγουλο γιατι παχαινουν! χεεχχε
Φιλακια

Crazy Tourists είπε...

Τι καλά!!!!
Με το καλό το μωράκι!! Αν είναι και κοριτσάκι, τι βάψαμε!! Πόσο πιο ροζ πια;
Φιλιά!!!

Τρελοτουρίστρια

φάβα είπε...

Ω μωρο μου τι νεα υπεροχα ειναι αυτα!!! Με το καλο!!! Πωπωωωω μπραβοοοο!!!
Αρα οταν θα παμε για καφε θα πρεπει να φυσαω στο ταβανι τον καπνο, χαχα :)

σμουτσ!!

Olga είπε...

Λιακάδα μου γλυκιά ευχαριστώ...χιχι, πάντα είχα αδυναμία στα γλυκά, αλλά αυτες οι δίπλες είναι πεντανόστιμες που τις ξετρύπωσε ο καλός μου, δεν ξέρω!!

Ευτυχως μεχρι τωρα δεν εχω παρει καθολου κιλά:)

Φιλακια!

Olga είπε...

Τρελοτουριστριούλα μου, πραγματικά
θα πήξουμε στο ροζ και το φούξια!!! χαχαχαααα

Σε ευχαριστω και σε φιλώ γλυκάααααα

Olga είπε...

Φαβουίνι μου σε ευχαριστώ, με τη σειρά μου εύχομαι να ζήσετε με το Μπισκ και να είστε τόοοοοοοοοσο καλά πάντα!

Εννοείται ότι αναμένω το καφεδάκι - μια γειτονιά είμαστε άλλωστε!:)))))

Αν και έκοψα το κάπνισμα - και χωρίς στερηση κιόλας τι σου κάνει ενα μπεμπέ- δεν με ενοχλεί καθόλου ο καπνός!! Βεβαια αν θες φύσα στο ταβάνι,έχει και ένα στυλ όλο αυτό!

Φιλάκια πολλά!

Υγ. θελω να δω το φούξια παπούτσιιιιιιι!

Αννα είπε...

Αααα τι ομορφα νέα ειναι αυτά;;;
Ευχομαι να πανε ολα καλα, να έχεις μια ομορφη και ηρεμη εγκυμοσυνη!!!Φιλακια πολλά και με το καλο το νεο μελος!!!

Olga είπε...

Aννούλα μου ευχαριστώ πολύ πολύ, να έχεις τέλειες γιορτές καλή μου και να περάσεις πολυ όμορφαααα!

Φιλάκια

Μαριλένα είπε...

με το καλό, με το καλό!
ευλογημένο και χαρούμενο να ειναι και να φωτίζει τη ζωή σας, παντα!

φιλιά πολλά!

Olga είπε...

Μαριλενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ..
Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου...

(Εχεις απενεργοποιήσει τα σχόλια στο μπλογκ σου??)

Σε φιλώ

Anastasia's dolls είπε...

Τις καλυτερες ευχες μου για τα Χριστουγεννα Ολγα μου και καλη "λευτερια" .Σε φιλω!

Olga είπε...

Αναστασία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ πολύ! Καλές γιορτές και σε σένα και ελπίζω να περάσεις πολύ ζεστά και όμορφα!

Φιλάκιααα!

ria είπε...

χρόνια πολλά, καλές γιορτές και υγεια!

Dorothy είπε...

Τι όμορφα νέα! Με το καλό! Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και αγάπη! Φιλιά πολλά :)

Μαριλένα είπε...

ναι Ολγάκι μου, τα 'χω βγάλει εδω και καιρό.
εδώ το λεω:
http://www.isimeria.com/2009/12/blog-post.html

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ
με υγεία και αγάπη, εύχομαι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

Αννα είπε...

Oλη η ζωη σου μια γιορτη
να ναι απο εδω και περα
χιλιες να ναι οι χαρες
στην πιο κακη σου μερα

Για τη χρονια που εφτασε
ευχη καρδιας σου κανω
η μοιρα να σκορπα χαρες
να περπατεις επανω

Olivia Gavrili είπε...

Όλγάκι μου, μπες στο blog μου... I've got a surprise for you!!!

Φιλάκια στην κοιλίτσα!

Olga είπε...

Ριακι μου, ανταποδίδω όλες τις ευχες, ελπίζω να πέρασες τέλεια!

Φιλιαααα!

Olga είπε...

Παπουτσάκια μου πολλά φιλάκια!!!:))) Και χουρ χουρ στο γατουίνι!

Olga είπε...

Jk Ελπίζω κι εύχομαι να πέρασες πολύ όμορφα και να έχεις μια σουπερ χρονιά!

Olga είπε...

Αννούλα μου τι γλυκό ποιηματάκι...
Μακάρι κάποτε να διασταυρωθούν οι δρόμοι μας και να εισαι δασκάλα των παιδιων που θα έχω, θα ηταν μεγαλο δώρο!

Olga είπε...

Ολιβιάκι μου τι γλυκιά έκπληξη!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ - πολύ!!
Με το καλό να έρθει η Αθηνούλα σας, να φωτίσει κόμη περισσότερο τη ζωή σας!

Φιλάκια πολλά!

Δημοσίευση σχολίου

Fragments of life © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!