Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Πόσο γκα- γκα είναι ο κόσμος???Πόσο?

Τον τελευταίο καιρό έχω χαλαρά ωράρια (Yuppiiiii), όπερ και σημαίνει ότι έχω τη δυνατότητα να ξυπνώ λίγο πιο αργά (λίγο όμως όχι κατευθείαν για μεσημεριανό φαγητό!)
Αυτό θα
συνέβαινε όμως σε μία ιδανική ζωή όπου δεν θα υπήρχαν σταθερά τηλέφωνα! Για να εξηγούμαι στο σπίτι υπάρχει σταθερό τηλέφωνο, μόνο για τις ανάγκες του internet..Δεν έχω δώσει σε κανένα τον αριθμό μου - ούτε καν στους γονείς μου...Όποιος θέλει ας με βρίσκει στο κινητό, το οποίο όταν κοιμάμαι το βάζω στην αθόρυβη λειτουργία, την οποία ευγενικότατα έχω ονομάσει ΣΚΑΣΜΟΣ!
Ζώντας άλλη μια φορά τις επιδράσεις του ανάδρομου Ερμή και της μάνας του στο ζώδιο μου, ανακάλυψα πως ο τηλεφωνικός αριθμός που μου έδωσαν στο νέο μου σπίτι ανήκε σε μία εταιρία Software στο παρελθόν, την οποία ας πούμε ότι την λένε Cloudhard! (:P :P)
Πως το ανακάλυψα..Διαβάστε και θα καταλάβετε..
Ξημερώνει Δευτέρα και βρίσκομαι στο έκτο όνειρο και ξαφνικά ακούω το ένα ενοχλητικό κουδούνισμα.. Ντριιιιιιν..Κοιτάζω το κινητό μου - όχι δεν είναι αυτό - και βλέπω πως η ώρα είναι 07.15! Σέρνομαι μέχρι το σαλόνι για να ανακαλύψω πως χτυπάει το σταθερό. Το σηκώνω μέσα στα νεύρα και την περιέργεια μιας και δεν είχα δώσει κάπου τον αριθμό μου...Ακολουθεί ο διάλογος (όπου Ο: εγώ και Ν: o - Να σου καεί το DVD - συνομιλητής μου)

Ο: Παρακαλώ? (Βασικά άλλο ήθελα να πω, αλλά ας όψεται η ανατροφή μου, τα γαλλικά και το πιάνο!)
Ν: Ναι Cloudhard εκεί?
Ο: Λάθος κάνετε!
Ν: Αφού εγώ εκεί πήρα
Ο: Σας είπα κάνετε λάθος, εδώ δεν είναι εταιρία, είναι σπίτι (Ηλίθια)
Ν: Ναι αλλά εμένα μου έχει χαλάσει το λογισμικό μου και θέλω να μου το φτιάξετε!
Ο: Αφού σας είπα κυρία μου, ότι εδώ είναι ΣΠΙΤΙ, κάνετε λάθος
Ν: Καλά ντε! (Εγώ φταίω που δεν την στόλισα από την αρχή!)
Ο: Καλάμια (και της το κλείνω στα μούτρα)
Ξαναπάω στο κρεβάτι μου και κλείνω τα μάτια μου, ώσπου ΝΤΡΙΝΝΝΝΝ...Δεν πίστευα στα αυτιά μου...

Ξανασέρνομαι στο σαλόνι, ξανασηκώνω το τηλέφωνο και ακολουθεί ο διάλογος:
Ο: Παρακαλώ?
Ν: Ναι Cloudhard εκεί?
Ο: Λάθος κάνετε!
Ν: Αφού εγώ εκεί πήρα
(Σε αυτό το σημείο σκέφτομαι ότι κάπου το έχω ξαναζήσει αυτό - τρελό
Déjà vu)
O: Κυρία μου σας είπα και στο προηγούμενο τηλεφώνημα ότι κάνετε λάθος
N: Εγώ πήρα 210 1234567
O: Κοιτάξτε αυτό το τηλέφωνο ανήκει πλέον σε μένα οπότε σας παρακαλώ μην τηλεφωνήσετε κι άλλη φορά είναι και 7 το πρωί έλεος!
Ν: A, κατάλαβα από αυτές τις τεμπέλες που κοιμούνται όλη μέρα είσαι και του λόγου σου (Εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!!!)
O: Λογαριασμό θα σας δώσω?
Ν: Kι εμένα που μου έχει χαλάσει το Software?
O: Τουτ..Τουτ..Τουτ..( Ε, ναι το έκλεισα, είμαι γαιδούρα!)

Μου έχει φύγει όλη η διάθεση για ύπνο πλέον και πάω να φτιάξω καφέ..ώσπου ΝΤΡΙΙΙΙΝ
Ακολουθεί ο διάλογος:

Ο: Παρακαλώ? (Σχεδόν ουρλιάζοντας)
Ν: Γιατί μου κλείσατε το τηλέφωνο, εγώ τι να κάνω με το Software?
Ο: Κυρία μου, μου κάνετε πλάκα έτσι? Δεν μπορεί κάποιος σας έβαλε..!
Ν: Όχι σας λέω, έχω πρόβλημα με το software και θέλω να μιλήσω με το service!
Ο:Ελληνικά σας μιλάω τόση ΩΡΑ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ HARDCLOUD ΕΔΩ! Προφανώς έχουν αλλάξει τηλέφωνο!!!Τουτ τουτ τουτ!!
Και το έβγαλα από την πρίζα!


Κατά την διάρκεια της ημέρας έλαβα κι άλλα τηλεφωνήματα που ζητούσαν την συγκεκριμένη εταιρία, η οποία προφανώς ενώ έχει αλλάξει αριθμό, δεν το έχει επικοινωνήσει στους πελάτες της... Σκέφτηκα να πάρω και να τους κράξω, αντ' αυτού πήρα στον πάροχο μου, και ενημέρωσα για το πρόβλημα.. Σκασίλα τους μεγάλη και δέκα παπαγάλοι! Άν ήθελα λέει μπορούσα να αλλάξω αριθμό, αλλά η διαδικασία περιείχε τόση γραφειοκρατεία και αναμονή που ούτε το χίλια πρόπερσι δεν θα γινόταν...
Οπότε αποφάσισα να το αφήσω ως έχει...Μέχρι και σήμερα συχνά πυκνά παίρνουν τηλέφωνο και ζητούν την εν λόγω εταιρία... Νας σας καεί το DVD ρεεεεε...Και ο φούρνος μικροκυμάτων!


6 κούνησαν συγκαταβατικά το κεφάλι και είπαν:

Tanila είπε...

:-) Οκ Μόλις συμπάθησα την κουλή που σε πήρε.
Γιατι δε δουλεύεις τα πρωϊνά;
Ε;
Γιατί;

Olga είπε...

ΧΑΧΑΧΑΑΑΑ!! Το περίμενα φίλτατη Τανίλα!
Δεν ήμουν ποτέ πρωινός τύπος και επιτέλους κατάφερα να δουλεύω λίγο πιο αργά..!
Δεν πιστεύω να είχες βάλει εσύ την κουλή? :-P

sonia είπε...

telika me to software ti egine????
hahahahahahaha

yg...
padws egw ,den sou ekana farsa !!!

:-P

Olga είπε...

Εσύ κυρία μου, θα ήσουν μόνο αν μου έκαναν απαγγελία τις μεγεμένες κορνίζες!!!χαχαχαχ!!

Heliotypon είπε...

Έλα τώρα, γιατί δεν τους βόηθησες εσύ τους ανθρώπους να φτιάξουν το λογισμικό τους; Εναλλακτικά Θα μπορούσες να βρεις το τρέχον τηλέφωνο της hardcloud και να τους το δίνεις. Ακόμα καλλίτερα, να βάλεις αυτόματο τηλεφωνητή να λέει ότι η Hardcloud δεν είναι πιά σ' αυτό το τηλέφωνο αλλά στο τάδε... Τέλος, βγάζοντάς το απλώς από την πρίζα θα είχες το ίδιο αποτέλεσμα, δλδ την ησυχία σου. Απλά πράγματα.

Olga είπε...

@ Heliotypon

Ήταν πολύ πρωί για να μπορέσω να λειτουργήσω όπως περιγράφεις!!

Μα έπρεπε να τους βοηθήσω δίκιο έχεις - Σίγουρη ανατίναξη του δικτύου!!!

Δημοσίευση σχολίου

Fragments of life © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!